selfie-time på Fish&Cow
Gladmatpartner symbol generelt_ORIG

Samarbeid med oss

Bli Gladmatpartner

Få et fantastisk utstillingsvindu samtidig som du bidrar du til at Rogaland forsterkes som matregion, og at rundt 250 000 gjester får en nydelig festivalopplevelse.

Gladmat er Norges største matfaglige publikumsfestival, landets største kulturarrangement og den viktigste møteplassen for mat og matkultur, regionalt og nasjonalt. Rundt 250 000 besøker Gladmat hvert år, og det er rundt 150 utstillere som representerer produsenter, foredlere og restaurantnæringen.

Vi skal være et utstillingsvindu for måltidsnæringen – en arena for produktlanseringer og nyheter, hvor vi får vist frem matregionen Rogaland og matbyen Stavanger på en måte som stimulerer til økt attraktivitet for både næringsliv og turisme.

Festivalen er hovedarrangementet vårt, men vi har aktivitet hele året. Vi ønsker å være en arena for læring og kunnskapsutveksling. Gjennom aktiviteter for barn og unge ønsker vi også å bidra til rekrutteringen til matnæringen. Har du lyst til å skape positive assosiasjoner til din bedrift gjennom å knytte den til en av Stavanger-regionens sterkeste merkevarer? Vi har visningsarenaen, møteplassen og publikum – kan det ha verdi for deg og selskapet ditt?

Tre grunner for å bli Gladmatpartner:

1. Vær en avgjørende del av at verdens kjekkeste festival arrangeres hver sommer.
2. Delta på fine og nyttige partnertreff gjennom hele året.
3. Bruke publikumsfestivalen og partnernettverket til å vise frem dine egne produkter eller tjenester.

Under ser du våre pakker som vi tilpasser og skreddersyr etter behov. Ta kontakt så finner vi det partnerskapet som passer for deg.

Våre Gladmatpartner-pakker

Gladmatpartner hotell- og serveringsnæring

Samarbeidspartner

Hovedsamarbeidspartner

Generalpartner

Bli Gladmatpartner?

Send oss en mail så finner vi det partnerskapet som passer deg! Vi gleder oss til å høre fra deg!

Beste hilsen Maren

Dette sier Gladmatpartnerne våre:

– Ved evaluering av tre store Matfestivaler på sensommer og tidlig høst, der min virksomhet har deltatt, har Gladmat gitt best resultat både på salg og markedsverdi! Gladmat rommer så mye mer enn øvrige – man har restauranter, Torget, Smak av Norge og Smak av verden! Betydelig høyere antall utstillere og ikke minst besøkende, god dekning av massemedia og en herlig folkefest.

Eva Gill, produsent av chilimarmelade, Litlestøl

– Gladmat skaper mye oppmerksomhet rundt vår restaurant og fiskeutsalg. Det er god publisitet for bransjen og jeg tror det er med på å skape god rekruttering til vår næringen.

Lars-Erik Kristiansen, daglig leder, Fisketorget Stavanger

– Gladmat gir oss som bedrift muligheten for å vise vår posisjon i verdikjeden fra «jord til bord». Gladmat setter også fokus på lokal mat og stolthet med tanke på å produsere god norsk mat.

Per Harald Vabø, adm. dir., Felleskjøpet Rogaland Agder 

– Vi bruker Gladmat til å virkelig fronte lokalmat – også i forlengelsen av festivalen. Sammen med leverandørene løfter vi opp produktene i butikk gjennom forskjellige kampanjeuker. Det gir produktene fikk en god salgsøkning, særlig under kampanjen men også i tiden etter. Etterspørselen etter lokal smak og kortreist mat blir større og større, og dette er et viktig satsingsområde for Helgø Meny.

Oddvar Hanasand, markedssjef i Helgø Meny

Hove West:

Vår festivalhemmelighet

Maren Skjelde og Sparebanken Vest

Ambisiøst partnerskap:

Sparebanken Vest hjelper oss å skape Norges mest sirkulære matfestival

Tommy Raanti ved Fish&Cow

Gladmatpartnere:

Disse er allerede med på laget