Per Harald Vabø, Adm.Dir., Felleskjøpet Rogaland Agder AS:
«Gladmat gir oss som bedrift muligheten for å vise vår posisjon i verdikjeden fra «jord til bord». Gladmat setter også fokus på lokal mat og stolthet med tanke på å produsere god norsk mat.»
Cecilie W. Melbye, Daglig leder, Innovasjonsparken AS:
«Gladmat spiller en viktig rolle som aktør I Måltidet Hus gjennom nettverksbygging og kompetansespredning.»
Lars-Erik Kristiansen, Daglig leder, Fisketorget Stavanger:
«Gladmat skaper mye oppmerksomhet rundt vår restaurant og fiskeutsalg. Det er god publisitet for bransjen og jeg tror det er med på å skape god rekruttering til vår bransje.»
Jarleif Tvedt, Driftssjef og eier, Tvedt Eiendom:
«Som handelsaktør i Stavanger Sentrum, ser vi at arrangementer som samler mye mennesker er med på å vise frem Stavanger på en god måte. Dette fører igjen til at de besøkende returnerer etterpå.»
Kristoffer Daldorff, Avdelingsleder Rogaland, PSS Securitas:
«Gladmat er et av de største arrangementene i regionen, og har stor innvirkning både for min bransje direkte og for våre kunder. Dette genererer økt omsetning både for oss og for kundene våre.»
Terje Wester, Konsernsjef (CEO), Fatland AS:
«Gladmat er et viktig sted der bønder og kunder kan møte oss, i en setting med god mat og folkeliv.»